Termeni și condiții
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul BosforDecor implică acceptarea termenilor și condițiilor mai jos enumerați. Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare.
BosforDecor își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor; își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsă de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.
Descrierea bunurilor sau a serviciilor disponibile (prin imagini, video etc.) nu reprezintă o obligație contractuală, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele erori de preț sau stoc. Aceste erori nu ne obligă la nicio acțiune. Prețurile și disponibilitatea produselor comercializate pot suferi modificări ulterioare.
Momentul încheierii contractului (comenzii) la distanță îl constituie momentul confirmării comenzii și implicit a stocului și a prețului de vânzare, confirmare efectuată după procesare de către agenții noștri.
Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile de fiecare dată când folosiți acest site. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.
Politica de returnare
- Ai 20 de zile calendaristice din momentul achiziției pentru a cere înlocuirea produsului, returnarea contravalorii sau un alt produs prin plata diferenței.
- Defectele sau produsele incomplete trebuie semnalate în maxim 48 de ore de la recepție.
- Returnarea în 20 zile nu afectează drepturile legale de retur în 14 zile, conform OUG 34/2014.
- Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, se recomandă completarea formularului de retur.
- Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Condiții de returnare
- Nu se acceptă produse cu modificări fizice, urme de uzură, etc.
- Produsul trebuie returnat în cutia originală, cu toate accesoriile, certificatul de garanție și copia facturii.
- Ambalarea trebuie să protejeze produsul în timpul transportului.
- Produsele achiziționate în pachete nu pot fi returnate individual.
- Dacă s-au cumpărat mai multe produse identice, doar unul poate fi returnat desigilat.
- Produsele uzate sau deteriorate în cele 20 de zile nu se acceptă la retur.
- Termenul de 20 de zile este calculat de la primirea coletului până la informarea despre retur.
- Persoanele juridice nu beneficiază de aceleași condiții de retur ca persoanele fizice.
- Nerespectarea condițiilor poate duce la comision de readucere la conformitate.
- În cazul echipamentelor folosite, se poate percepe o taxă pentru readucerea în starea inițială.
- Produsele care nu funcționează în condițiile locale nu vor fi returnate cu drept de retur 100%.
- Returnarea banilor se face doar prin virament bancar. Este necesar contul IBAN.
Pașii care trebuiesc urmați la inițierea unei returnări:
- Se completează o cerere de returnare folosind formularul din pagina Contact.
- Se așteaptă aprobarea cererii de către un agent din service.
- Împachetează ambalajul original al producătorului într-o altă cutie astfel încât acesta să nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
- Te rugăm să nu îndepărtezi etichetele, pungile sau despărțitoarele ambalajului original. De asemenea, nu aplica scotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.
- Produsul va intra în posesia noastră doar prin livrarea unei firme de curierat rapid. Nu se acceptă produse expediate prin poștă sau aduse personal la sediul firmei noastre.
- Taxele de expediere vor fi suportate integral de către client.
Dacă optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returnează în 14 zile, însă încercăm să ți-o trimitem în aproximativ 7 zile de la recepția produsului. Ne poți ajuta să facem mai repede plata dacă, în momentul înscrierii cererii de retur, completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibilă doar în același cont din care s-a efectuat plata.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon 0740757280 în timpul orelor de program 9-17 sau ne puteți scrie folosind Formularul de contact.
Litigii
Pentru orice conflict apărut se va căuta o rezolvare pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluționat de către instanța judecătorească de pe raza teritorială a noastră.